dimarts, 8 de juliol del 2008

EL PRIMER GUIÓ


Va ser Divendres 7 de Juliol del 2008, quan vaig escriure el primer esquema del guió del treball. Tot va començar en un bar, amb el meu pare, mentre ell es prenia el cafè de primera hora de la tarda, quan vam començar a inventar el guió. Va ser tan improvitzat que no teníem ni full per escriure i ho vam haver de fer sobre d'un tovalló.
Durant tot el cap de setmana l'he anat retocant, afegint-li o treient-li informació, i finalment, tot i que penso que no serà el resultant final, ha quedat bastant acceptable.

El document no es pot penjar,
si algú està interessat en veure'l. Demaneu-lo a: laia_gelonch@hotmail.com

2 comentaris:

Aina Royo ha dit...

En un tovalló!!!
Genial!!
Saps que els millors projectes a l'Escola d'Arquitectura sempre es fan al bar de l'escola i fent esbossos en un tovalló??? Surten molt millor que a classe...
Quins records.....

Convida a amics al teu bloc perquè opinin de la teva feina, convida si vols només aquells que vulguis, però podria ser interessant la seva opinió, no creus??

Fins ara- Mònica

Albert ha dit...

Laiaaaaaa!!!
Sóc l'lAlbert! jejeje el de la teva clase.
Quin sino? :O

Jo també tinc un bloc pel treball de recerca. M'ho va dir en Carles.

Molta sort i que et vagi molt bé!
Petons!