dijous, 3 de juliol del 2008

Dia d'experimentar, buscar i descobrir



Avui, dijous dia 3 de juliol, m'he dedicat a buscar una mica de tot, sobretot m'he centrat a buscar informació sobre els habitatges: normativa, cases ja adaptades... per començar a conèixer el tema que hauré de desenvolupar.
Navegant per les diferents webs, he topat amb un home de Vinaròs, discapacitat, l'Antonio. Gràcies a la seva amabilitat, em estat conversant per Via "messenger". M'ha facilitat algunes pàgines webs, i informació sobre l'associació la qual forma part.

A partir de tot això començaré a dissenyar i pensar sobre l'index del treball.



webs a sol·licitar:
www.adaptadors.com (web on he trobat les cases adaptades de l'antonio i on m'he pogut posar en contacte amb ell)
www.rovira-beleta.com
Algunes d'aquestes webs les he mirat, però no totes les he utilitzat per redactar el treball.

2 comentaris:

Aina Royo ha dit...

Hola Laia,

molt bon començament, no has de tenir por doncs molts abans de tu
han passat pel treball de recerca i l'han superat sense dificultat. Sigues optimista i intenta gaudir el que fas, pensa en tot el que pots conèixer.
Molt bon contacte. Ves prenent nota de totes les passes que vas fent. Endavant!

Mònica

Laia* ha dit...

Mònica!!
pensava escriure't un altre e-mail perquè com que no tenia notícies teves no sabia si l'havies rebut.
En la propera publicació hi haurà el guió escrit.