diumenge, 21 de setembre del 2008

ENTREVISTA

El dimecres 17.09.08 vaig poder parlar amb una senyora que té un fill amb discapacitat de mobilitat reduïda. Vaig sortir molt contenta després de fer-li algunes preguntes. Em va explicar moltes coses que m'aniran molt bé a l'hora de realitzar el treball. 
Parlar amb ella i amb totes les altres persones que espero que pugui tenir algun contacte, em servirà per conèixer com ho viuen les persones afectades, tan a nivell teòric, com a nivell psicològic. Saber els problemes que es troben a la vida quotidiana, i saber també com es defensen i com es senten i ho viuen en primera persona.
A més de parlar, em va ensenyar les parts de la casa que havien adaptat. No són gaires, només el lavabo, l'escala, algunes portes, i també alguna altre cosa però tot i així, ja va ser un gran pas.

Avui he acabat de passar-la a net. Fer-ho ha sigut el més llarg de tot. 
Durant l'entrevista em va permetre grabar-li la veu, llavors a l'hora d'escriure-la, havia d'anar rebobinant i tornant a escoltar-ho, per això s'ha fet una mica llarg, semblava que no s'acabava mai, però finalment li he posat punt i final.